dimarts, 23 de desembre del 2008

El tió de sisè


El divendres passat vam cagar el tió a la classe de sisè : uns globus extrallargs, una moneda de xocolata de super euro i la sensació del dia : l'AMÈLIA-CLOTILDE!!! l'única burra que camina sola i sap aturar-se abans d'un precipici (Bé, de fet en van aparèixer algunes de suicides però no és la norma). I per a tota la classe un super trencaclosques de les comarques de Catalunya (per repassar el que vau fer a cinquè) i un llibre de jocs i enigmes.
Ah! i una mica de coca amb xocolata per esmorzar.
Va estar molt bé, llàstima que la Sara i la Laura no poguessin ser amb nosaltres.
Esperem que, a hores d'ara, estigueu molt bé les dues.
I tota la resta que passeu uns molt bons dies de Nadal en companyia de les vostres famílies.
Si us enyoreu de la colla sempre podeu escriure algun comentari. Jo prometo respondre quan em connecti.

BON NADAL I FELIÇ ANY NOU A TOTS/ES!!!

Un petonet

August

8 comentaris:

6è Castellot ha dit...

PERQUE ENS AS POSAT FENT TONTERIES?
EEEEEEEEEE PODRIES AVE POSAT LA NORMAL


JULIA

Sisè El Castellot ha dit...

em va semblar que era la que us agradaria més... i si no, per què ho feu?

6è Castellot ha dit...

Heeeeeee!!que jo no hi era !

laura

Sisè El Castellot ha dit...

i et vam trobar a faltar! Veig que ja estàs bé, oi?
Molt bon Nadal, Laura!

August

Sisè El Castellot ha dit...

no et qweixis laura qwe jo tampoc hi era no ten fais
sara

Sisè El Castellot ha dit...

k be k bem sortir xxdd pero m'agrada mes la normal


saray

6è Castellot ha dit...

no aquesta es mes divertida

Judit

6è Castellot ha dit...

a quedat be la foto pero la laura no i era la podriem tornar a fer

julia