dilluns, 11 de maig del 2009

Jocs florals al Castellot !!!

El divendres 24 d'abril per la tarda, es va donar lloc al festival dels jocs florals.
Totes les classes es preguntaven qui seria l´escollit i qui no.
De sisè qui van escollir van ser el Brian, que va escriure un conte moltl bonic que es tractava d'un nen que era amic d'un gat. La Judit no va escriure un conte sinó que va escriure un preciós poema de l'escola, I per acabar la Julia, que va escriure també un poema que es titulava ELS MEUS AVIS. Es veu que la Júlia s'els estima molt.



Moisès Urpí Cànovas

3 comentaris:

Sisè El Castellot ha dit...

voleu llegir el meu poema ? mireu :


L`escola

A l’escola vaig,
de l’escola vinc.
Així cada dia,
quin cansament tinc!

En arribar a l’escola,
toca xerrada amb les amigues.
Ens expliquem la vida :
Què tal ?
Com ha anat ?
Què, nòvio has trobat ?

Un cop dins la classe
a estudiar sense parar
o, potser sí,
descansar de tant en tant
tampoc és pecat !

Al pati,
toca gresca i xerinola,
o potser un partit de bàsquet,
a la pista de l’escola ?






Després a estudiar,
un altre cop,
tot el dia estudiant
No es cansen els mestres,
d’ensenyar tant ?


En tornar a casa,
una pila de deures !
Apa, a treballar!
i sense parar
si els vols acabar.


Avorrit és estudiar,
però ho has de fer,
si ruc no vols ser.

Judit

Sisè El Castellot ha dit...

voleu llegir el meu poema ? mireu :


L`escola

A l’escola vaig,
de l’escola vinc.
Així cada dia,
quin cansament tinc!

En arribar a l’escola,
toca xerrada amb les amigues.
Ens expliquem la vida :
Què tal ?
Com ha anat ?
Què, nòvio has trobat ?

Un cop dins la classe
a estudiar sense parar
o, potser sí,
descansar de tant en tant
tampoc és pecat !

Al pati,
toca gresca i xerinola,
o potser un partit de bàsquet,
a la pista de l’escola ?






Després a estudiar,
un altre cop,
tot el dia estudiant
No es cansen els mestres,
d’ensenyar tant ?


En tornar a casa,
una pila de deures !
Apa, a treballar!
i sense parar
si els vols acabar.


Avorrit és estudiar,
però ho has de fer,
si ruc no vols ser.

Judit

6è Castellot ha dit...

aaaaaaa molt maco eeeeeeeeee encara em tens k ensenyar don treus tanta inspiracio iiiiiiii
val ooooooo un dia mo dius uuuuuuuu



Laura

dew dew dew dew