dilluns, 10 de novembre del 2008

Us recomano... MATILDA

7 comentaris:

Sisè El Castellot ha dit...

Per aixo a principi de curs vas llegir-nos un troset d'aquest llibre, oi?

Judit

Sisè El Castellot ha dit...

Sí! veig que te'n recordes... És un llibre que m'agrada llegir el primer dia de classe quan començo amb un grup nou. Si te'l llegeixes ja em diràs què et sembla.

August

6è Castellot ha dit...

August podriem fer una recomenacio de tota la classe (El gran amic gegant)GAG, no?

Judit

Sisè El Castellot ha dit...

Em sembla molt bona idea, Judit. Com ho podem fer? Perquè està clar que tots alhora no podeu sortir...
A veure si se'ns acut com fer-ho.

August

6è Castellot ha dit...

Jo ho se augus podiem fer que cadascu fagi un tros de recomanacio pero li podem dir al jordi que ens ajudi a fero o a ajuntar-ho tot per l´ordinador o si no gravar-ho tots alhora contem 1,2,3....i ho fem tots alhora.No s´amacut res mes oooooooo quina pena!!!

laura

Sisè El Castellot ha dit...

m'apunto aquestes dies, podem parlar-ne a l'assemblea, ok?

August

Sisè El Castellot ha dit...

Te rao la Laura amb una camara ho gravem tots junts com vam fer amb lo del quadern d'ortografia pero amb mes gent i sense cantar, vueno si voleu cantar tambe ho podem fer cantant.Je, Je, Je, Je.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Judit